first days in *India* - Reisverslag uit Bangalore, India van Lien Nullens - WaarBenJij.nu first days in *India* - Reisverslag uit Bangalore, India van Lien Nullens - WaarBenJij.nu

first days in *India*

Door: Lien Nullens

Blijf op de hoogte en volg Lien

28 December 2009 | India, Bangalore

Het is ons gewoon gelukt!!
We zijn in India geland, ik had nog zo'n schrik om te vliegen en uiteindelijk zat ik de hele vlucht op men gemak en te genieten van het lekkere indische eten dat we kregen op het vliegtuig haha en ik heb zelfs Sex And The City bekeken op mijn schermke! wauw wow wooooow het was de moeite al, ook al kon ik een hele tijd niet naar de wc omdat we niet uit onze stoel mochten wegens turbulentie gevaar (welke turbulentie?) maar goed we zijn goed geland en de douane gepasseerd zonder problemen...

Eerste stappen op Indische bodem wow wauw en onze taxi stond al klaar met ons naambordje, ik heb natuurlijk weer vrijwel alles gefilmd haha..en dan het verkeer in, bangalore city by night ( was 1u snachts ondertussen) en nu zitten we nog steeds in onze Casa Cottage in Bangalore.

Het is hier heel fijn vertoeven, erg proper en vriendelijke mensen..
Na de eerste nacht hebben we de dag nadien meteen de stad verkend en alweer wow wauw woow niet te beschrijven eigenlijk...
Ik zie hier zooveel en de vreemdste dingen, wel overal vriendelijke mensen, we hebben onze ogen de kost gegeven en al heel wat foto's en filmkes gemaakt natuurlijk...

in het volgende verslag lezen jullie de trip naar de Salesian Sisters en de volgende dagen...

Ik heb een tijd niet kunnen bloggen, mijn laptop -de kado van touring de sponsor- heeft het namelijk begeven, kben 1x op internet gegaan en nu start ie niet meer op..
Vandaar dat ik nu in een klein kotteke, het washok blijkbaar want er komt hier juist een Indische dame een berg was brengen ;-)
zit te typen en te zweten,en hopelijk heb ik in Pondi internetaansluiting met onze reserve apple laptop ... Stomme pc !

Dus op foto's zal je nog effe moeten wachten !!












  • 28 December 2009 - 12:23

    Dina:


    ik kijk uit naar de foto's geniet er maar van tzal snel voorbij vliegen !!!


  • 28 December 2009 - 15:48

    Camille:

    Bel je me even wanneer je morgen in de bus stapt? Uit je berichten leid ik af dat je morgen laat in de middag/begin van de avond bij ons zult zijn.

    Als je in Pondicherry uitstapt, vraag je de rickshaw chauffeur je naar Auroville Main Road te brengen. Dan ben je vlak bij ons.

    Bij pech of andere onverwachte zaken (koe ligt slapend op de weg): 0091-9626565007

    Geniet van alles,
    Er is altijd maar een eerste eerste keer voor dingen ...

    Camille

  • 31 December 2009 - 13:21

    Joke:

    Super! Een maandje geleden zat ik in Bangalore :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Lien

Actief sinds 02 Dec. 2009
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 22591

Voorgaande reizen:

24 December 2009 - 25 Januari 2010

Incredible India

Landen bezocht: