Almost Ready.. - Reisverslag uit Brussel, België van Lien Nullens - WaarBenJij.nu Almost Ready.. - Reisverslag uit Brussel, België van Lien Nullens - WaarBenJij.nu

Almost Ready..

Door: Lien Nullens

Blijf op de hoogte en volg Lien

23 December 2009 | België, Brussel

Nog de laatse hand leggen aan de voorbereidingen en morgenvroeg is het dan eindelijk zover...

De laatste uurtjes in Belgie.

Onze planning voor morgenvroeg:

Brussel-Zuid naar Parijs CDG : 07u45-09u00

Parijs CDG-Bangalore : 10u45-00u30

Hier is het rond 20u

(tijdverschil 4,5uur)

Kaarsjes aansteken dus ! :-)
Want de eerste stap uit het vliegtuig zal zeer ontladend zijn!

De volgende update zal vanuit India zijn !!

Ssssspannend xxx

  • 24 December 2009 - 07:21

    Dina:


    amai amai ga het zeker volgen hoor!!! Doet dat maar goed ginder maar daar twijfel ik ni aan ;-)

  • 24 December 2009 - 10:05

    Geertje:

    hey meid,

    dat klinkt allemaal goed :-D Hou het veilig en hou ons op de hoogte eh. Een veilige reis nog en ik hoor nog wel van je

    groetjes uit Limburg
    Geertje

  • 24 December 2009 - 14:23

    Camille:

    Lien,
    Ik wens je vanuit India een heel fijne reis. Geniet van alles en heb geduld als dat van pas komt. Je komt er vast en zeker!

    Bel je me even als je in Bangalore zit, goed en wel? En laat me dan ook even weten wanneer je precies bij ons zult aankomen.

    mijn telnr: 0091-9626565007

    Groet,
    Camille

  • 24 December 2009 - 15:50

    Danny :

    Hi lien

    Veel succes met de het vliegtuig!
    en een prettige kerst in india!

    grts

  • 25 December 2009 - 08:01

    Paul:

    Lien,

    Veilig geland?Hoe is het weer?Het hotel?Het eten?
    Tell us all about it!
    xxxx

  • 26 December 2009 - 17:28

    Marina & Remko:

    Groeten aan sister edith
    in Bangalore-vraag eens of ze mijn email heeft
    ontvangen-
    Geniet van beautifull
    india ! Ik krijg heimwee!

  • 27 December 2009 - 18:55

    Frederik:

    Dag Lien, lang geleden.
    Leuk dat je naar daar gaat.
    Laat gerust maar weten hoe je het daar stelt hé.

  • 28 December 2009 - 08:36

    Seppe:

    Hey Lientje & co,

    En hoe is het daar....waar zitten jullie nu? en is het nog altijd even leuk....ik hoop dat jullie er samen een hele leuke tijd beleven, hou me op de hoogte...India tja...ben toch wel jaloers...ma ja sommige mensen hebben nu eenmaal geluk in het leven hé....

    groetjes...xx

    PS: ben je nog langs het weeshuis in Bangalore geraak?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Lien

Actief sinds 02 Dec. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 22590

Voorgaande reizen:

24 December 2009 - 25 Januari 2010

Incredible India

Landen bezocht: