Camera's For Everybody! - Reisverslag uit Pondicherry, India van Lien Nullens - WaarBenJij.nu Camera's For Everybody! - Reisverslag uit Pondicherry, India van Lien Nullens - WaarBenJij.nu

Camera's For Everybody!

Door: Lien Nullens

Blijf op de hoogte en volg Lien

09 Januari 2010 | India, Pondicherry

Hallo iedereen,


Allereerst een klein mirakel melden haha: Mijn laptop doet het weer!
Voor de tweede keer is ie onder handen genomen door een plaatselijke ingenieur et voilaa..
(Maar voor hoelang, vorige keer was het na 1 dag weer gedaan dusja...) maar goed, kga eens proberen om er mijn filmpjes op te zetten straks en wat foto's overzetten..

Momenteel genieten we sinds gisteren van een vlaagje Indische regen dus zijn de plannen een beetje gewijzigd..

Gisteren op de (reserve) laptop, alle mappen en foto's van de kinderen nagekeken en selectie gemaakt daarvan.

We zitten nu aan 27 kinderen die foto's hebben gemaakt, en hun eigen map hebben.
Ik ben echt onder de indruk van sommige hun foto's, er zitten echt goede bij en ik zag de postkaarten en het boek al helemaal voor mij ;-0
Dus dat komt helemaal goed !!

Nadien zijn we Auroville ingetrokken en hebben we wat winkels afgeschuimd, maar dat was niet echt ontspannend met al die geldruikende en opdringerige verkopers, dus hebben we ons maar afgekapt in een leuke gezellige bamboo coffi shop en genoten van thee koffie en brownie hmmm...

Natuurlijk moest ik de zee nog eens zien en nog effe naar het strand gegaan.
En moesten we weer op de foto met de
plaatselijke jongeren haha, en ons avondeten werd geserveerd in de hippe en toch wel druk bezochte strandtent 'Muthu'.

Nu zijn we weer in het weeshuis, en was een dage aan zee gepland, maar met dit weer zal het voor een andere keer zijn...
Het regent maar is natuurlijk nog erg heet buiten, bijna ongezond vind ik met al de geuren (stank) die nog scherper lijken..En zware lucht.
Ik hoop echt op zon voor volgende week dan maar..

Morgen hebben we een afspraak met de designer voor de lay-out van de foto's, en de expositie is gepland Zaterdag 15 Januari. Ssspannend !!

Nu ga ik eens proberen om een paar foto's toe te voegen, eindelijk eens een bewjs dat we hier echt zijn!

Wordt vervolgd...;-)

  • 09 Januari 2010 - 14:50

    Mieke:

    mijn sms was net verstuurd toen ik je reisverslag met foto's!!las.zo te zien heb je al wat plaatselijk geshopt.besneeuwde groeten..

  • 09 Januari 2010 - 15:59

    Neil:

    Nou juf Lien leuk om te zien gaat t je goed af gaat en hangen ze aan je lippen :) Je kunt zien dat het de kinderen veel goed doet, nice! We wachten op meer foto's, succes! x

  • 09 Januari 2010 - 16:03

    Neil:

    ps: lol@je blote voeten :) hier hebben we zelfs problemen om met moonboots tegen een snelheidsheuveltje op te lopen :(

  • 09 Januari 2010 - 16:40

    Hilde Vanderstappen:

    kiri kiri, leuk hoor om jou te volgen op je reis. Zeg doe eens de groeten aan je ouders. Hoe gaat het eigenlijk met hen? Ben benieuwd.
    Groetjes van de moeder van...

  • 11 Januari 2010 - 14:04

    Paul:

    Prachtige foto's!Ik zou wel graag meegereisd zijn om van jou les te krijgen maar ik vrees dat het eten me daar niet zou bevallen...
    Knufkus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pondicherry

Lien

Actief sinds 02 Dec. 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 22575

Voorgaande reizen:

24 December 2009 - 25 Januari 2010

Incredible India

Landen bezocht: